poniedziałek, 18 listopada 2013

Wprowdzenie

Witam

Rozpoczynam pisanie bloga, który ma przybliżyć tematy, którymi zajmuję się w mojej działalności gospodarczej. Zamierzam omawiać tutaj różne zagadnienia dotyczące cystern, transportu towarów niebezpiecznych, urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych (znanych jako nalewaki, lub urządzenia NO), obsługi zbiorników LPG i tematy pokrewne. Nie ukrywam, chcę też w ten sposób popularyzować stronę internetową mojej firmy – www.wlodarczyk-szkolenia.pl


Najpierw pozwolę sobie przedstawić logo mojej firmy. Czy udane – nie wiem, mnie się podoba. Może dlatego, że sam je zaprojektowałem.

Podobnie jak firma, logo powstało trzy lata temu. I dużo i niedużo. Zawsze coś. 


Ale zagadnieniami „cysternowymi” zajmuję się jeszcze dłużej, bo od roku 1997. Równolegle z własną działalnością gospodarczą pracuję w firmie, która zajmuje się naprawami i modernizacjami różnych specjalistycznych urządzeń: cystern, zbiorników paliwowych, zbiorników LPG itp. Firma nazywa się Oktan: www.oktan-miodek.pl 
i prowadzi ten rodzaj prac pod nadzorem i przy współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego, Transportowym Dozorem Technicznym i Wojskowym Dozorem Technicznym.  

Ale pora przedstawić się bliżej. Najpierw zdjęcie wśród pracowników Państwowej Straży Pożarnej, dla których miałem przyjemność prowadzić szkolenie.


Bowiem oprócz doradztwa zajmuję się również od 10 lat szkoleniami. Najpierw jako wykładowca wynajmowany przez ośrodki szkolenia, a teraz głównie pod własną firmą. Główne szkolenia jakie prowadzę to:

  • szkolenie uprawniające do pracy na stacji LPG kurs LPG


  • szkolenie uprawniające do pracy przy obsłudze urządzeń do napełniania zbiorników cystern kurs na nalewaki


  • szkolenia ADR dla cystern (jako wykładowca)kursy ADR

  c.d.n.

1 komentarz: